W przypadku, gdy zakupiony towar wykazuje wady, zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo złożyć reklamację. Reklamacja obejmuje wady towaru, które wystąpiły w ciągu 2 lat, licząc od daty wejścia w posiadanie rzeczy.
Jak dokonać reklamacji?
- Uzupełnij formularz
- Podaj adres e-mail, numer zamówienia oraz opisz wadę produktu
- Złóż reklamację
- Przygotuj paczkę
- Produkt zabezpiecz przed uszkodzeniem i zapakuj, do paczki dołącz numer reklamacji (najlepiej umieść go na paczce oraz wewnątrz przesyłki). Numer zgłoszenia reklamacyjnego otrzymasz w mailu potwierdzającym zgłoszenie reklamacji.
- Wyślij paczkę
- Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:
REKLAMACJA
Fiamp24.pl
Grabik 108, 68-200 Żary
Ważne!
Koszty odesłania towaru zostaną Ci przez nas zwrócone tylko w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (do zwrotu kosztów wysyłki niezbędne jest zachowanie dowodu nadania przesyłki).
Reklamowany towar może też zostać odebrany przez kuriera lub inną upoważnioną osobę. W tym celu wyślij zgłoszenie przez formularz kontaktowy w temacie „Reklamacja towaru”. Skontaktujemy się z Tobą, by ustalić czas i miejsce odbioru przesyłki.
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną drogą mailową.
Procedura zgłaszania i rozpatrywania reklamacji jest zgodna z obowiązującym Regulaminem sklepu online, w tym zasadami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
